JeNguKJeNguK LaR Yerr..

Saturday, February 4, 2012

hahaha BONGOKNYE SAYE!!!

assalam..


sepanjang minggu ni keje aku pepagi bute ialah memikirkan mcmne aku nk jadikan bolg ak ni x nampak busem seperti warne tulisan tu. busem ni owg ckp mcm x cantik or cam da lapok..bak kate kwn kesayangan aku..busem ala2 set rxz (especially red color) usia 10taun yg da lme x pkai pastu simpan kat stor xpun jmur kt mtari..(dak laki jela phm kot)


yg menampakkan 'kebongokan' tersebut ialah aku yg da masuk taun kedua berblog2 ni br tau cmne nk add gadjet! hahaha..adooii aii.. tanx nuffnang n others..n also blog2 yg aku jdikan panduan..hikhikhik!!


bg sape2 yg br nak bukak blog..pastikan anda jgn jadi mcm saya..hahahaha kuno betolla aku nih..hahahaha (ya Allah..ase nak guling2!) malu pn ade sket..

No comments:

Post a Comment