JeNguKJeNguK LaR Yerr..

Thursday, February 23, 2012

Saya Bukan Budak KPM..

ape kejadahnya isu ni aku nk bahaskan?hahaha bg sape2 yg xtau ISTILAH 'budak KPM' tu, aku terangkanla jugak.. KPM means Kementerian Pelajaran Malaysia..budak KPM means budak2 yg dapat scholarship diowang..hoho n aku adalah budak PTPTN..(xkanla xtau PTPTN tu ape)..bce di bawah..

PTPTN juge bmksud aku adalah dalam kalangan mereka yg bhutang untuk meneruskan pengajian..stkt ni hutang aku da melebihi angka 10 k..pehhh power la..kalo mampus hrp2 mintak dihalalkan yer..haha
sem ni juga aku berhadapan dengan jadual yg tunggang langgang..isnin,selasa,rabu,jumaat n sbtu ade class..khamis rehat..ahad keje..ahhh gile!

bckp pasal keje part time ni..aku as bdk PTPTN mmg kenela cri duit tepi tuk cover kos topup n brg2 peribadi aku.. sem lepas jual krgsang n masih diteruskan smpaila skrg..dapat xla sbyk or melebihi duit bdk KPM but sngla sket..so aku pn xtau ape aku bebelkan tuk entry ni..hahaha nasihat aku kpd golongan SAYA BUKAN BUDAK KPM.. carila alternatif terbaik tuk refund duit dlm bank! huhu nti ade mse aku igt nk pomote krgsang aku..tgkla mcmne..hihihi kalo rjin aku buat entry krgsang ek..huhu tata

No comments:

Post a Comment